מדעי המחשב – כיתה י' – סילבוס
- הסטוריה של מדעי המחשב
- מבנה המחשב
- בעיות שונות
- מבנה מחשבים
- השפה הבינארית – ייצוג מספרים בבסיסים שונים, מעבר בין בסיסים
- ייצוג מספרים שליליים ופעולות חשבון
- טבלאות אמת
- שיטות צמצום
- שערים לוגיים
- תכנון מערכות
- תכנות
- שלבים בכתיבת תכנית
- ++C/C
- משתנים וסוגי משתנים
- קליטה והצגת משתנים
- לולאות
- פעולות
- מצביעים
- מערכים
- הקצאת זכרון דינאמית
- רשומות
- C#
- מחלקות
- מחלקות פשוטות
- מחלקות מורכבות
- פרוייקט 30% – דדי
- גישה לפרוייקט והכנת תיק פרוייקט.
- סוגי בקרה (חוג פתוח, חוג סגור, פרופורציונלית…)
- חשמל – חוק אוהם, מעגלים חשמליים בסיסיים,
- אנלוגי-דיגיטלי, ומעבר ביניהם.
- עקרונות פעולה ומבנה של בקר, חיישנים, מנועים, מקורות מתח
- ארדווינו – מבנה, פורטים,
- תקשורת
- בחירת פרוייקטים והכנת דף תכולה, לדוגמא:
- נסיעת מכונית לאורך קיר או קו
- נסיעה לפי רמזורים ותמרורים בצידי הדרך
- זריקת כדור לפי מרחק רצוי
- בקרת מנועים וכו'…
- הנעת מערכת לפי בקרה פרופורציונלית
מדעי המחשב – כיתה יא' – סילבוס
- סיבוכיות
- רקורסיה – חזרה
- רקורסיה – חזרה לאחור
- מבני נתונים (רשימה מקושרת, מחסנית, תור)
- עצים בינאריים
- מונחה עצמים (הורשה, פולימורפיזם)
- פרוייקט :30%
- מיכאל – פייתון
- איתי – תכנות בסביבת האינטרנט (java)
מדעי המחשב – כיתה יב' – סילבוס
- בינה מלאכותית – הקדמה
- תורת המשחקים – מבוא
- מציאת פתרונות – חזרה לאחור (backtracking)
- עיבוד תמונה
- זיהוי תמונה – YOLO
- פרוייקט