חזון בית ספר

חזון בית הספר עירוני ה'

עירוני ה הינו בראש ובראשונה בית חינוך המהווה בית ומקנה ספר

"תיכון עירוני ה' הוא בית חינוך , אשר הבאים בין כתליו נמצאים בתהליכי למידה צמיחה והתפתחות. בית הספר שואף למצוינות אישית תוך שילוב ערכים והישגים".  

בית חינוך עירוני ה' שואף למצוינות ערכית, אנושית וחינוכית בקרב כלל הבאים בין כתליו. 

עירוני ה דוגל בקידום הישגים ,בעידוד השכלה רחבה, בהרחבת ידע באמצעות חקר ופיתוח וכן חשיבה גבוהה.

עירוני ה' מעודד אחריות חברתית , קבלת השונה ומעורבת אזרחית.

עירוני ה' הינו בית חינוך ליברלי- דמוקרטי – פלורליסטי – המטפח יהדות כתרבות.

בית חינוך עירוני ה מחויב להוות עבור כל באיו מקום ,המחבר בין המציאות הישראלית והמציאות העולמית לכל באיו בדרך של שיח, הקשבה, מתן מענה לצרכים משתנים והתאמה לצרכים אוניברסליים.

העשייה החינוכית של בית הספר עפ"י שלושה יעדים מרכזיים.

  • מצוינות בתחום ההישגים הלימודיים

הצוות החינוכי מאמין שלכל תלמיד/ה יש יכולות וכישורים שניתן לחזקם ולקדמם. בית הספר

מציע בחירת מסלולים, הוראה דיפרנציאלית , הוראה היברידית מגוון תחומי דעת המהווים בסיס עשיר ויציב להתקדמות אינטלקטואלית ואקדמאית של התלמיד/ה יחד עם פעילויות המזמנות הרחבת אופקים במגוון תחומים. הצוות החינוכי יעודד את תלמידיו להגיע להישגים מרשימים ללמידה רחבת אופקים ולשאוף למצוינות אישית וחברתית .

  • תרומה חברתית וקהילתית

    הצוות החינוכי מאמין שמיצוי היכולות של הפרט והגשמתו העצמית חייבים להיעשות בהקשר של  מחויבות לקהילה ולחברה. הצוות החינוכי יטפח  תודעה בקרב התלמידים בעזרת הקניית ערכים של כבוד , סבלנות וסובלנות . בוגר המקבל אחראיות כלפי מעשיו וכלפי הסובב אותו, תוך פיתוח הידע והרגש הנדרשים לאזרחות דמוקרטית פעילה ואחראית .

  • טיפוח הדיאלוג והתקשרות המכבדת בין כל באי בית הספר

הצוות החינוכי מאמין שתקשורת מכבדת משפרת את טיב היחסים בין כל באי הארגון והוא מהווה בסיס ערכי ואנושי להתמודדות עם צרכיהם   המשתנים של כל באי בית הספר .